Hop ud i livet med Stella McCartney

Det er gået et par år siden sidst, men nu lancerer Stella McCartney endelig en ny duft, POP. Og præcis som hendes designs er duften naturligvis skabt på baggrund af både filosofi og personlig historie.

Stella McCartney fik nemlig som 16-årig sin allerførste parfume af sin far, Paul McCartney, og duften vil altid minde hende om den helt specielle tid i den bekymringsfrie alder, hvor verden lå åben, og friheden var ubegrænset.

Det er den stemning, hun ønsker at genskabe med den nye duft POP, en duft til en ny generation, der er til stede i nuet og hvor selvstændigheden er ved at poppe.

FINAL_SL_Block3_V3

 

 

POP nyfortolker den skønne hvide blomst tuberosen, men naturligvis på maximal bæredygtig vis, helt i Stella McCartneys ånd.

Der er nemlig ikke plukket en eneste af de små blomster, som der normalt bruges 3.600 stykker af for blot at skabe et gram dyrbar blomsterolie. I stedet er der anvendt en bio-mimisk teknologi, som afkoder, efterligner og genskaber tuberosens duft under blomstringen.

En anden vigtig ingrediens er sandeltræ, som skal være mindst 25 år gammelt, før det er brugbart, og af samme grund er ved at være en truet art. Også denne duft er skabt med bio-mimisk teknik, som derved skåner det efterspurgte træ.

Det er ikke bare sund fornuft, det er helt i trit og på forkant med ånden hos de nye generationer.

Kombineret bliver duften til en sød, feminin og frisk duft, fuld af liv, selvsikkerhed og kækhed.

POP fra Stella McCartney er i butikkerne nu og koster vejl. kr. 425,- for 30 ml., kr. 580,- for 50 ml. og kr. 765,- for 100 ml.

POP_campaign_film_cover

Få PRÊT-À-PARTIR Magasin gratis og uforpligtende hver måned, tryk her!

 

Author: Malene Raith

Share This Post On